Iets Matth Kasper

Verhalen voor in en om het huis

15 december 2006

Extreme Steekover

Matthijs is gisteren naar Londen vertrokken. Met de boot. Hij gaat daar dingen doen als bezienswaardigheden bezichtigen, links rijden, de klok een uur terug zetten en een eigen muntsoort erop nahouden. Én hij gaat er bovendien waarschijnlijk Avenue Q zien.

Ik ben degene die hem met enthousiast wapperende handen op het bestaan van Avenue Q heeft gewezen. Iets wat met enthousiast wapperende handen nog vies tegenvalt. En al ben ik er zelf nog wapperender door anderen op gewezen, desondanks vind ik dat ík welbeschouwd meer recht heb in Londen te Avenue Q'en dan Matthijs. Toch ben ik degene die nu allenig op oudbakken kruidnoten zit te knabbelen, terwijl hij "ze hebben hier rode bussen!!" in zijn dagboek mag schrijven. Ergens is er iets vreselijk misgegaan, kortom. En om dat recht te zetten heb ik, nu hij toch een aantal dagen weg is, besloten Matthijs' kamer aan een Extreme Makeover te onderwerpen. Dat zal hem leren Leuke Dingen te doen. Nu maar hopen dat hij het wel opmerkt, als hij thuiskomt.


5 Comments:

At 12:44 p.m., Blogger Nynke said...

Martha en ik zeggen, tegelijkertijd: "mwahaaaaaaahaaa!!"

 
At 8:34 p.m., Blogger Unknown said...

Ik vind het er wel op opgeknapt. Internet bedoel ik.
Die kamer blijft ongelofelijk verstoken van afrikaanse invloeden en turf, als je het mij vraagt.

 
At 1:08 a.m., Blogger Nynke said...

Ik heb je geziiiieeeeen!
En oh, het was echt nú al de beste ontmoeting van 2007! Terwijl het dus pas 3 januari was! Nou dan! Dit jaar kan nu al niet meer stuk! Teveel uitroeptekens!

 
At 2:55 a.m., Blogger Martijn said...

Hum, die Kasper moet ik ook maar eens ontmoeten.

 
At 3:16 p.m., Blogger Martha said...

Kristus,

Ik niet.

En doe es iets nieuws posten, ik vraag dat met klem.

Martha

 

Een reactie posten

<< Home

eXTReMe Tracker